top of page

Regnskapsintegrasjoner

Her finner du våre integrasjoner med regnskapssystemer og ERP-systemer. Med regnskapsintegrasjon sparer både bedrifter og regnskapsførere tid og penger. Ordre fra nettbutikker, fakturaer fra ulike systemer og oppgjør fra betalingsløsninger er noen av de prosesser Emonkey vi kan automatisere. Vi har integrasjoner imot de fleste norske regnskapssystemer, inkludert Tripletex, PowerOffice Go, Unimicro, Fiken, og mange flere. Velg ønsket system for å finne den riktige integrasjonen. 

  • Hva er en regnskapsintegrasjon?
    Regnskapsintegrasjon refererer til automatiseringen og overføring av økonomiske transaksjoner eller annen data mellom et regnskapssystem og ett eller flere andre systemer. Dette kan inkludere overføring av salgs-, kunde-, ordre- og fakturainformasjon fra nettbutikker, kasseløsninger eller andre systemer. Oppgjør fra betalingsløsninger og direkte inn i regnskapssystemet er også et eksempel på integrasjoner som forenkler og effektiviserer finansiell håndtering for bedrifter og regnskapsførere. Andre typer behov for regnskapsintegrasjoner kan være data fra lagersystemer, eller koblinger mot CRM. I næringer der bedrifter har behov for bransjespesifikke løsninger, for eksempel innen havbruk, bygg- eller håndverkssektoren, har man ofte behov for overføring av data fra spesifikke fagsystemer til regnskapssystemer.
  • Kan jeg tilpasse integrasjonen til å passe spesifikke behov i min bedrift?
    Vi tilbyr både standard integrasjoner, men også integrasjoner som kan tilpasses unikt etter spesielle behov for nettopp din bedrift. Kontakt oss gjerne med ønsker og behov, så setter vi opp et forslag til deg og hvordan vi kan hjelpe deg effektivisere data flyt.
  • Hvorfor bruke integrasjon mellom nettbutikk og regnskapssystem
    Integrering av nettbutikk og regnskapssystem kan redusere manuelt arbeid, minimere feil, forbedre data og prosesser. Ordredata med informasjon om kunde, produkt, beløp, MVA, betalingsmetode og eventuelle rabatter er noen eksempler på data som overføres med hjelp av integrasjon. Noe som sparer både bedrifter og regnskapsførere for tid og penger.
  • Hvilke betalingsløsninger kan integreres med mitt regnskapssystem?
    Dersom du bruker Tripletex, PowerOffice Go, Unimicro, Sparebank1 Regnskap, Duett eller noen av de andre vanlige regnskapssystemene i Norge, har Emonkey integrasjoner fra Vipps, Nets, Stripe, Klarna, Worldline, Zettle, Svea, Dintero og en del andre løsninger. Med disse integrasjonene kan du hente informasjon fra oppgjør og få dette direkte inn i regnskapssystemet, noe som sparer tid og minimerer risikoen for feil.
bottom of page