Data og Rapportering
Mange bedrifter ønsker å samle inn og strukturere viktig data, enten for rapportering eller for analyse til strategi, markedsføring, kundereisen og mange flere områder. Emonkey hjelper bedrifter å hente data fra forskjellige kilder med hjelp av integrasjoner.
Vanlige utfordringer og problemer
Mange bedrifter bruker flere systemer som hver for seg inneholder enorme mengder data. Utfordringen ligger ofte i å samle, analysere og bruke disse dataene på en måte som gir verdi. Når dataene er spredt på ulike plattformer, kan det være vanskelig å få oversikt, og viktig informasjon risikerer å gå tapt.
Samtidig lever vi i en tid der data er nøkkelen til kunnskap og gir muligheter for bedre beslutninger og økt effektivitet.
Men hvilke data er relevante? Hvordan kan de trekkes ut og kobles til andre systemer for å skape verdi? Dette er spørsmål mange bedrifter står overfor.
Vi hjelper dere med å identifisere hvilke data som skal trekkes ut, og integrerer disse med de øvrige systemene dere benytter. For eksempel kan en HR-ansatt ha behov for data om ansattes prestasjoner eller sykefravær, mens økonomiavdelingen trenger tilgang til økonomisk rapportering og analyser. Ved å forstå hva dataene skal brukes til, sørger vi for at bedriften din får den innsikten som er nødvendig for å prestere bedre og ta mer informerte beslutninger.
Hvordan integrasjoner kan støtte analyse og rapportering
Vi hjelper dere med å identifisere hvilke data som skal trekkes ut, og integrerer disse med de øvrige systemene dere benytter. For eksempel kan en HR-sjef kan ha behov for data om ansattes prestasjoner eller sykefravær, mens økonomiavdelingen trenger tilgang til økonomisk rapportering og analyser. Ved å forstå hva dataene skal brukes til, sørger vi for at bedriften din får den innsikten som er nødvendig for å prestere bedre og ta mer informerte beslutninger. Med våre løsninger blir dataen ikke bare tilgjengelig – den blir et kraftig verktøy for å forbedre prestasjoner, øke effektiviteten og ta bedre beslutninger. La oss hjelpe deg med å realisere potensialet i dataene dine.
Analyse av databehov
Vi hjelper med å kartlegge hvilke data som er relevante for ulike avdelinger.
Dataintegrasjon
Vi kobler sammen systemene deres slik at data flyter sømløst mellom plattformene.
Tilpassede løsninger
Vi sikrer at dataene er tilgjengelige og brukbare for de som trenger dem, enten det er HR, økonomi eller andre funksjoner.
Integrasjoner til database eller analyse verktøy
Emonkey kan hente data fra forskjellige systemer og filer. Gjennom å koble sammen kilden og integrere data til f.eks. en SQL database eller et analyse verktøy som Power BI, har dere tilgang til data for analyse og rapportering.
Ta en prat med oss
Har du spørsmål eller ønsker hjelp? Ta kontakt med oss!