Om Penneo og integrasjoner
Penneo er et Københavns-basert selskap som kombinerer digital signering og KYC-arbeidsflyt i én plattform, noe som effektiviserer kritiske prosesser for AML-regulerte B2B-selskaper. Penneo kan integreres med ditt regnskapssystem og er designet for å forenkle og effektivisere digital signering og KYC-prosesser (Know Your Customer).
Som partner til Penneo har Emonkey vært med å utviklet integrasjon mellom Penneo og regnskapssystem. Med integrasjonen kan bedrifter automatisk synkronisere nye kunder fra regnskapssystemet til Penneo, slik at Penneo signering og godkjenning kan utføres uten manuell inntasting.
Dette reduserer risikoen for feil og sparer tid for de som bruker Penneo signatur som en del av sin kjenn din kunde-prosess. Penneo digital signering sikrer at alle dokumenter og signaturer overføres automatisk og i samsvar med lover og regler, samtidig som bedriften får en mer strømlinjeformet compliance-struktur.
Fordeler med integrasjon fra Penneo til regnskapet
Automatisk synkronisering av kunde- og prosjektinformasjon fra regnskapssystemet til Penneo signering.
Mindre manuelt arbeid og færre feil, takket være automatisering av Penneo KYC-prosessene.
Sentralisert datahåndtering som gir full kontroll over kundeinformasjon, transaksjoner og compliance.
Hvordan komme i gang?
For å lære mer om Penneo- integrasjoner, og hvilke regnskapsystem Penneo kan integreres til, kontakt Penneo direkte.
Mangler du en integrasjon!
Ønsker du en integrasjon vi ikke ser ut til å ha? Vi legger hele tiden ut nye automatiseringer til systemet, men av og til har vi dessverre ikke rukket å få ut alle integrasjoner på hjemmesiden.
Er det en integrasjon du ikke finner, kan vi sikkert lage den, dersom vi ikke allerede har den klar. Send oss gjerne dine ønsker om integrasjon her.