
Om PCKasse
PCKasse er en komplett kasseløsning som kombinerer salgsverktøy med avansert lagerstyring, nettbutikkfunksjoner, selvbetjente kasser og takeaway-modul.
Løsningen brukes av små og mellomstore bedrifter innen handel, servering og service – og gir full kontroll fra salgspunkt til logistikk.
Med Emonkey får du en sømløs integrasjon mellom PCKasse og regnskapssystemet ditt, slik at økonomiarbeidet går av seg selv – helt automatisk.
Hvordan fungerer integrasjonen?
Integrasjonen henter automatisk ut regnskapsdata fra PCKasse og overfører det til økonomisystemet ditt. Dette inkluderer:
Fakturajournaler, kassajournaler og webjournaler
Opprettelse og oppdatering av kundereskontro
Støtte for KID og betalingsinformasjon
Systemet sørger for at bilagene dine alltid er oppdaterte i regnskapet, samtidig som manuell føring reduseres til et minimum.
Integrasjoner PCKasse
Mangler du en integrasjon!
Ønsker du en integrasjon vi ikke ser ut til å ha? Vi legger hele tiden ut nye automatiseringer til systemet, men av og til har vi dessverre ikke rukket å få ut alle integrasjoner på hjemmesiden.
Er det en integrasjon du ikke finner, kan vi sikkert lage den, dersom vi ikke allerede har den klar. Send oss gjerne dine ønsker om integrasjon her.