top of page

Hva koster integrasjonen?

Pris - Automatisering Nettbutikk


0 - 2000 order per måned: 595 NOK / md.* 

Oppgjør fra 1 betalingsløsning: 345 NOK / md. 

Oppstart automatisering: fra 5995 NOK


Tilleggstjenester


Legg til flere betalingsløsninger: 345 NOK / md. integrasjon.

SettleMatch - Matching og lukking av postering: 1 NOK per matchet ordre 


*Over 2000 ordre per måned. Ta kontakt for tilbud. 

Tripletex + Woocommerce

Om integrasjonen

Spar tid og penger med WooCommerce og Tripletex- integrasjonen fra Emonkey. Med denne automatiseringen vil regnskapsføring av salg i nettbutikk bli mye enklere. Er du leder eller regnskapsfører for en nettbutikk som enten bruker eller skal bruke WooCommerce, vil denne løsningen spare deg for mye tid. Vil dere ta det enda et steg videre? Med vår nye løsning SettleMatch får dere automatisk avstemming fra betalingsløsning og matching mellom oppgjør og bilag, noe som sparer enda mer tid.


Hvordan fungerer integrasjonen?

Med denne integrasjonen vil fullførte eller refunderte ordre fra WooCommerce overføres automatisk som fakturaer eller kreditnotaer til Tripletex så at bokføringen en oppdatert. Fakturaen sendes ikke automatisk til kunde, men kan enkelt sendes manuelt fra Tripletex ved behov. Fakturaer merkes som betalt direkte, med motpost på riktig balansekonto basert på betalingsløsning (f.eks. Klarna, Vipps, Stripe). Varelinjer knyttes til faste produkter og frakt føres separat. Salg av gavekort bokføres på dedikerte produktnumre.


Den støtter:

  • B2C-salg*

  • Gavekort og rabattkoder

  • Flere MVA-satser

  • Refusjoner og delvise refusjoner

  • Nye kunder og nye produkter opprettes automatisk

*Dersom du selger til bedrifter (B2B) som betaler direkte gjennom en betalingsløsning i nettbutikken, støttes dette i integrasjonen. Dersom du selger til bedrifter hvor det er behov for å fakturere fra Tripletex, ta kontakt med oss for et forslag.


Hva den ikke støtter:

  • Kun ordre i NOK støttes per i dag

  • Flere betalingsløsninger på samme ordre støttes ikke

  • Ordre med leveringsland utenfor Norge føres som fakturaer uten MVA


Øvrig informasjon

Integreringen oppretter nye kunder i Tripletex via e-postadresse og lukker reskontro etter fakturering. Har du salg som skal faktureres og følges opp fra regnskapssystemet, noe som er vanlig relatert til B2B, ta kontakt med oss så setter vi opp et forslag til deg.


Vi kan også integrere dine betalingsløsninger så at oppgjør fra Vipps, Klarna, Stripe, Dintero, Adyen med flere, kan føres i Tripletex. Hvis ønskelig så kan det også være mulig å matche transaksjoner fra betalingsløsninger med bilag i nettbutikken.

Kom i gang med integrasjonen til Tripletex gjennom å bestille løsningen. Har du spørsmål eller trenger hjelp? Ikke nøl med å ta kontakt.




Mangler du en integrasjon eller trenger du hjelp? Ta kontakt med oss!

Sammen med våre kunder og partnere har vi utviklet en rekke integrasjoner som har effektivisert hverdagen for bedrifter i Norge, Sverige og Danmark.

 

Ønsker du at vi lager en integrasjon til et system du ikke finner på vår hjemmeside. Ta gjerne kontakt med oss! 

bottom of page