top of page

Hva koster integrasjonen?

Pris - Automatisering Nettbutikk


0 - 2000 order per måned: 595 NOK / md.* 

Oppgjør fra 1 betalingsløsning: 345 NOK / md. 

Oppstart automatisering: fra 5995 NOK


Tilleggstjenester


Legg til flere betalingsløsninger: 345 NOK / md. integrasjon.


Matching og lukking av postering: 1 NOK per matchet ordre 


*Over 2000 ordre per måned. Ta kontakt for tilbud. 

Tripletex + Shopify

Om integrasjonen

Spar tid, reduser feil og få full kontroll på økonomien!


Integrasjonen mellom Shopify og Tripletex gjør hele prosessen sømløs – fra salg i nettbutikken til bokføring og fakturering i regnskapssystemet.


Alle ordre overføres og bokføres automatisk, noe som gir deg et presist og oppdatert regnskap – helt uten manuell punching.


Vil dere ta det enda et steg videre? Med vår løsning SettleMatch får dere automatisk avstemming fra betalingsløsning og matching mellom oppgjør og bilag, noe som sparer enda mer tid.

Integrasjonen støtter:

  • B2C-salg

  • Gavekort og rabattkoder

  • Flere MVA-satser

  • Refusjoner og delvise refusjoner

  • Nye kunder og nye produkter opprettes automatisk

Hva den ikke støtter:

  • Kun ordre i NOK støttes per i dag

  • Flere betalingsløsninger på samme ordre støttes ikke

  • Ordre med leveringsland utenfor Norge blir ført som fakturaer uten MVA

  • Integrasjonen er utviklet for B2C, hvor betaling skjer direkte i nettbutikken.

    Hvis du selger til bedrifter (B2B) og ønsker å fakturere ordre manuelt fra Tripletex, ta gjerne kontakt med oss for en tilpasset løsning.


Hvordan fungerer integrasjonen?


  • Alle Shopify-ordre med status “Paid” overføres til ordremodulen i Tripletex og faktureres automatisk

  • Fakturaen blir ikke sendt ut til sluttkunde – men kan enkelt sendes manuelt fra Tripletex ved behov

  • B2C-fakturaer merkes som betalt direkte, med motpost på riktig balansekonto basert på betalingsløsning (f.eks. Klarna, Vipps, Stripe)

  • Gavekort, rabatter og MVA behandles og bokføres korrekt

  • Refusjoner og delvise tilbakebetalinger håndteres automatisk


Hvem passer integrasjonen for?


  • Nettbutikker som ønsker bedre kontroll og effektiv bokføring av salg.

  • Regnskapsførere som vil ha oversiktlige og korrekte regnskapsdata fra nettbutikk uten å bruke flere timer på manuelt arbeid.


Hvordan kommer jeg i gang?


  1. Klikk på bestill integrasjon, eller kontakt oss.

  2. Vi ber deg om tilganger og informasjon om kontoplan i regnskap.

  3. Emonkey kobler sammen systemene.

  4. Test og gå live: Vi Kjør en testordre og går igjennom resultatet i Tripletex

For spørsmål og tilpasninger, kontakt info@emonkey.no

Mangler du en integrasjon eller trenger du hjelp? Ta kontakt med oss!

Sammen med våre kunder og partnere har vi utviklet en rekke integrasjoner som har effektivisert hverdagen for bedrifter i Norge, Sverige og Danmark.

 

Ønsker du at vi lager en integrasjon til et system du ikke finner på vår hjemmeside. Ta gjerne kontakt med oss! 

bottom of page