Om Bilberry og integrasjoner
Bilberry er et selskap dedikert til å forbedre hverdagen i reiselivsbransjen. Dette oppnår de ved å utvikle brukervennlige og kraftfulle digitale verktøy for planlegging, salg og leveranse av reise- og opplevelsestjenester som enkelt kan skaleres.
Integrasjonen mellom Bilberry og regnskapssystemet gir en sømløs dataflyt mellom salg og ordre i Bilberry Base og regnskapssystemet. Dette effektiviserer bokføringen og gir full kontroll over ordre, fakturering og betalinger. Kreditnotaer og agentfakturaer overføres automatisk fra Bilberry Base til regnskapssystemets ordregrunnlag, og oppdaterte ordrenummer sendes tilbake for å sikre sporbarhet. Betalte ordrer oppdateres i hovedboken, med bilagsnummer tilbakeført til Bilberry Base for full track & trace.
Fordeler med integrasjonen
Redusert manuell inntasting av data.
Effektiv og nøyaktig oppdatering av fakturaer og betalinger.
Full sporbarhet av ordrer og bilag.
Forenklet bokføring av gavekort, inntekter og betalinger på riktige konti, mva-koder og avdelinger som satt opp i Bilberry.
Våre Bilberry integrasjoner
Mangler du en integrasjon!
Ønsker du en integrasjon vi ikke ser ut til å ha? Vi legger hele tiden ut nye automatiseringer til systemet, men av og til har vi dessverre ikke rukket å få ut alle integrasjoner på hjemmesiden.
Er det en integrasjon du ikke finner, kan vi sikkert lage den, dersom vi ikke allerede har den klar. Send oss gjerne dine ønsker om integrasjon her.