top of page

Hva koster integrasjonen?

Ta kontakt for tilbud. 

Superoffice + PowerOffice

Om integrasjonen

Integrasjonen mellom SuperOffice og PowerOffice gir din bedrift mulighet til å automatisere flere tidkrevende oppgaver. Eksempler på hva vi kan automatiseres inkluderer blant annet:

  • Synkronisering av kundedata: Hold kundelister oppdatert og koble eksisterende bedrifter i SuperOffice til kunder og leverandører i regnskapssystemet.

  • Oversikt over bestillinger og fakturaer: Få tilgang til viktig fakturainformasjon og bestillinger direkte i SuperOffice.

  • Tilbud og ordre: Lag tilbud basert på oppdatert produkt- og prisinformasjon fra regnskapssystemet, og konverter enkelt tilbud til ordre som sendes videre for fakturering.

Dette er noen eksempler på hva vi kan automatisere for å gi deg en mer effektiv og sømløs arbeidsflyt mellom SuperOffice og regnskapet ditt. Ta kontakt med oss for å finne den løsningen som passer best for din bedrift.

Mangler du en integrasjon eller trenger du hjelp? Ta kontakt med oss!

Sammen med våre kunder og partnere har vi utviklet en rekke integrasjoner som har effektivisert hverdagen for bedrifter i Norge, Sverige og Danmark.

 

Ønsker du at vi lager en integrasjon til et system du ikke finner på vår hjemmeside. Ta gjerne kontakt med oss! 

bottom of page