top of page

PowerOffice + Opter

Hva gjør integrasjon:

  1. Opter legger ut fakturajournal og tilhørende fakturakopi på SFTP server til Emonkey

  2. Integrasjon overfører fortløpende fakturajournal direkte til Poweroffice, oppretter kunder som ikke er opprettet fra før.

  3. Mulighet i Opter å føre på prosjekt/avdeling

  4. Samtidig blir salgsdokumentasjon knyttet til utgående faktura postering, som tillater å sende purringer fra PowerOffice Go med original faktura som dokumentasjon.


Etter at betilling også bekreftet hos Opter, blir oppsett koordinert mellom Opter og Emonkey.


Oppretter dere avregninger i Opter er det også mulig å få disse inn med dokumentasjon til bilagsregistrering i PowerOffice Go. Klar til godkjenning og remittering.

Oppstart: 4995 NOK

Per Mnd: 595 NOK (automatisering avregninger 195 NOK ekstra)

Abonnement faktureres per 3 mnd og har ikke noe bindingstid utover fakturert periode.



bottom of page