top of page


Poweroffice og Mystore

Om integrasjonen

Optimaliser regnskapsføringen mellom Mystore og PowerOffice Go. Automatiser overføring av ordre og kreditnotaer som kontantbilag, med automatisk postering mot oppgjørskonto per betalingsmiddel. Tilpasningsdyktig for både B2B og B2C salg, med mulighet for KID-fakturering og EHF-fakturaer fra PowerOffice Go.


Kombiner med Klarna og Vipps-integrasjon for fullstendig automatisert regnskapsføring av nettbutikken.


Ved bruk av Mystore kasse, tilbyr vi også automatisering av kasseoppgjør til PowerOffice Go.

Les mer om integrasjonen her


Hva koster integrasjonen?

Priser for standardintegrasjoner


0 - 1000 order per månad

Kun integrasjon nettbutikk: 495 NOK / Mnd.  

Nettbutikk + Oppgjør fra 1 betalingsløsning: 840 NOK / Mnd.

Nettbutikk + Oppgjør fra 2 betalingsløsninger: 1090 NOK / Mnd.


1001 - 2000 order per månad

Kun nettbutikk: 695 NOK / Mnd. 

Nettbutikk + Oppgjør fra 1 betalingsløsning: 1040 NOK / Mnd.

Nettbutikk + Oppgjør fra 2 betalingsløsninger: 1290 NOK / Mnd.


Mer enn 2000 ordrer ta kontakt


Oppstart: fra 4995 NOK for alle pakker, med eller uten betalingsløsninger.


Tillegg - Matching: Månedlig kostnad på 200 NOK og en engangskostnad på 1000 NOK for matching.


Tillegg - Mystore Kasse

Oppstert : 1995 NOK

Per Mnd: 195 ekstra for Mystore kasse integrasjon


Abonnement faktureres per 3 mnd og har ikke noe bindingstid utover fakturert periode.

bottom of page