Poweroffice og Mystore


Om integrasjonen
Optimaliser regnskapsføringen mellom Mystore og PowerOffice Go. Automatiser overføring av ordre og kreditnotaer som kontantbilag, med automatisk postering mot oppgjørskonto per betalingsmiddel. Tilpasningsdyktig for både B2B og B2C salg, med mulighet for KID-fakturering og EHF-fakturaer fra PowerOffice Go.
Kombiner med Klarna og Vipps-integrasjon for fullstendig automatisert regnskapsføring av nettbutikken.
Ved bruk av Mystore kasse, tilbyr vi også automatisering av kasseoppgjør til PowerOffice Go.
Les mer om integrasjonen her
Hva koster integrasjonen?
Priser for standardintegrasjoner
0 - 1000 order per månad
Kun integrasjon nettbutikk: 495 NOK / Mnd.
Nettbutikk + Oppgjør fra 1 betalingsløsning: 840 NOK / Mnd.
Nettbutikk + Oppgjør fra 2 betalingsløsninger: 1090 NOK / Mnd.
1001 - 2000 order per månad
Kun nettbutikk: 695 NOK / Mnd.
Nettbutikk + Oppgjør fra 1 betalingsløsning: 1040 NOK / Mnd.
Nettbutikk + Oppgjør fra 2 betalingsløsninger: 1290 NOK / Mnd.
Mer enn 2000 ordrer ta kontakt
Oppstart: fra 4995 NOK for alle pakker, med eller uten betalingsløsninger.
Tillegg - Matching: Månedlig kostnad på 200 NOK og en engangskostnad på 1000 NOK for matching.
Tillegg - Mystore Kasse
Oppstert : 1995 NOK
Per Mnd: 195 ekstra for Mystore kasse integrasjon
Abonnement faktureres per 3 mnd og har ikke noe bindingstid utover fakturert periode.