Fiken + Drifti


Om integrasjonen
Drifti hjelper håndverksbedrifter med å effektivisere arbeidsdagen. Deres plattform forenkler prosesser knyttet til ressursplanlegging, innkjøp av materialer, fakturering og oppfølging av fordringer, overholdelse av HMS- og KS-krav, samt digital aksept av tilbud.
Med integrasjonen mellom Drifti og Fiken kan bedrifter overføre fakturajournaler direkte og automatisk opprette nye kunder og prosjekter. Dette sparer tid, reduserer manuelt arbeid og sikrer færre feil i økonomiprosessene. Alle kostnader knyttet til endringer og tilleggsarbeid blir korrekt registrert, noe som gir bedre fakturering, enklere prosjektoppfølging og mer nøyaktig økonomistyring.
Emonkey er en partner til Drifti og leverer integrasjoner til deres kunder. Dersom dere har behov for integrasjon fra Drifti til Fiken, anbefaler vi at dere tar direkte kontakt med dem her.
