

Integrasjon mellom 24SevenOffice og Klarna
Med integrasjonen mellom Klarna og 24SevenOffice blir oppgjør fra Klarna automatisk bokført i regnskapet ditt. Når et oppgjør genereres i Klarna, overføres regnskapsdata sømløst til 24SevenOffice. Integrasjonen sørger for at både utbetalinger og gebyrer bokføres korrekt og effektivt.
Om integrasjonen
Når et oppgjør genereres i Klarna, overføres regnskapsdata sømløst til 24SevenOffice. Integrasjonen sørger for at både utbetalinger og gebyrer bokføres korrekt og effektivt.
Oppgjøret fra Klarna fordeles og posteres automatisk på de regnskapskontoene du – eller din regnskapsfører – ønsker at vi skal bruke.
Typisk vil dette inkludere:
-
1920 Bank – for utbetaling fra Klarna (Debet)
-
7770 Gebyr – for transaksjonskostnader (Debet)
-
1560 Mellomregning – for fordring på Klarna (Kredit)
Hvordan komme igang?
Fyll ut skjema for bestilling lenger ned på denne siden. For å kunne sette opp løsningen så trenger vi informasjon om hvilke konti i regnskapet vi skal bokføre oppgjør i mot, vi trenger også tilganger til 24SevenOffice og Klarna.
Integrasjonen koster 345 kroner per måned, og Emonkey håndterer både oppsett og vedlikehold. Integrasjonen blir normalt satt opp innen 1-2 virkedager fra det at vi fått de tilganger og informasjon vi trenger. Emonkey tar kontakt for en test når løsningen er satt opp.
Skulle dere lure på noe, ta gjerne kontakt med oss på info@emonkey.no eller gjennom å fylle ut kontaktskjema.