Integrasjon mot regnskapssystemet

Integrasjon mot regnskapssystemet

Integrasjoner er vår kjernekompetanse. Gjennom integrasjonsplattformen vi bruker, har vi mulighet til å automatisere prosessene til over 500 SaaS-løsninger.

Programvare som en tjeneste

SaaS står for Software as a Service, eller Programvare som en Tjeneste, på norsk. Noen av de vanligste SaaS-systemene er Microsoft Office 365, Google Drive, Hubspot, PowerOffice og Vipps. Alle disse er skybaserte tjenester hvor leverandøren står for oppdateringer, slik at man som kunde og sluttbruker ikke trenger å tenke på oppdateringer eller hvordan den er satt opp. Men vi kan altså sikre integrasjon med de aller fleste løsninger.

Integreringsspesialister

Vi er spesialister på PowerOffice Go, men jobber også med andre systemer som for eksempel Tripletex og 24 SevenOffice, Xledger, Fortnox (SE), e-conomic (DK). Vi har også bred erfaring fra flere CRM-systemer, mange logistikkløsninger og en rekke timeregistreringssystemer.

API-integrasjoner

Application Programming Interface forkortes API (programmeringsgrensesnitt på norsk). API’et forteller hvordan systemet til en applikasjon er satt opp og hva som kreves for at programmet skal snakke med andre programmer eller systemer. Et API brukes mao. for å utveksle data mellom to forskjellige applikasjoner. Det betyr at selv om man ikke har en eksisterende integrasjon, kan vi sette opp en integrasjon så lenge systemet har et API. Hvilket system du skal velge for integrasjon hjelper vi deg med. Har ikke systemet et API, må integrasjonen settes opp manuelt

Tidsbesparende integrasjoner. Slik jobber vi.

Det er viktig for oss at løsningen vi setter opp fører til at du får en enklere hverdag og sparer tid. Skal man hente ut potensialet i automatiseringen er det viktig at vi går gjennom og forstår alle arbeidsprosessene dere jobber etter. Mange av våre kunder har relativt like arbeidsprosesser (selv om de jobber i forskjellige bransjer), og da vil våre standard integrasjonsløsninger fungere godt. For andre kan det være behov for en mer tilpasset løsning og da involverer vi ofte regnskapsfører for å vite hva de er opptatt av. På den måten kan vi sikre at løsningen bidrar til en mer effektiv arbeidsflyt for deg som kunde.

Basert på den samlede innsikten setter vi opp et løsningsforslag og estimat. Om det er mulig, setter vi opp løsning i et testmiljø, som sikrer at eventuelle «bugs» blir oppdaget og rettet før vi går live.

Vi liker også å «hoppe over gjerdet der det er lavest». Det betyr at vi starter med å integrere de systemene hvor vi får raskest gevinst og hvor dere som kunde fort kan spare tid. Deretter sikrer vi integrasjon og automatisering av de øvrige funksjonene og prosessene.

Gjør systemet ditt smartere

Start nå

Motta epost når vi har nye integrasjoner!

Kontakt