SuperOffice + Tripletex


Om integrasjonen
Integrasjonen mellom SuperOffice og Tripletex åpner for effektivisering av flere arbeidsprosesser som ofte er tidkrevende. Noen av oppgavene som kan automatiseres inkluderer:
Kundedatasynkronisering - Hold kundelister oppdatert ved å koble eksisterende bedrifter i SuperOffice til kunder og leverandører i regnskapssystemet.
Faktura- og bestillingsoversikt - Få direkte tilgang til viktig informasjon om fakturaer og bestillinger i SuperOffice for en mer oversiktlig arbeidsdag.
Tilbud og ordrer - Opprett tilbud basert på oppdatert pris- og produktinformasjon fra regnskapssystemet. Konverter tilbudene til ordrer som automatisk sendes videre for fakturering.
Dette er bare noen eksempler på hvordan vi kan hjelpe deg med å skape en mer effektiv og sømløs dataflyt mellom SuperOffice og Tripletex. Kontakt oss i dag for å finne den perfekte løsningen for din bedrift.
Mangler du en integrasjon eller trenger du hjelp? Ta kontakt med oss!
Sammen med våre kunder og partnere har vi utviklet en rekke integrasjoner som har effektivisert hverdagen for bedrifter i Norge, Sverige og Danmark.
Ønsker du at vi lager en integrasjon til et system du ikke finner på vår hjemmeside. Ta gjerne kontakt med oss!
